söndag 16 mars 2008

You look at me..but you don't see me..

Den här söndagen är en av de där dagarna man helst vill slippa..Den har dragit sig fram i sakta mak fylld av sysslor som måste göras, men som man helst slipper....
Med så mycket tid att göra dessa sysslor, så finns det även mycket tid till tankar...tankar på sånt som hänt, människor man saknar, människor man älskar...människor som man vet snart kommer att försvinna...kommer man o se dem igen, eller kommer de att gå över till att bli ett minne..ett minne av vad som kunde ha blivit!!??
Jag frågar mig själv ibland om jag är lycklig?? Svaret..? Oftast är det faktiskt ja..men det finns en gnagande känsla, en oro över att det är någonting som saknas o när den känslan dyker upp...då vet jag faktiskt inte vad svaret på frågan är...Vad skulle kunna få den känslan att försvinna?? Vad är det jag saknar i mitt liv...??
En låg söndag har det varit..o man måste ju få ha såna dagar ibland! Men jag lovar mig själv att morgondagen ska bli bättre o hela veckan därefter!!=)

Inga kommentarer: