onsdag 26 mars 2008

It's a dirty job...

Idag slutade vi skolan tidigt...så jäkla skönt!! Jag, Lianda o lilla K skulle åka till Stinsens köpcentrum..lyckades på något sätt hamna i Arlandastad!!?? Skyll inte på mig..jag vet ju inte alls hur man åker här nere..haha..men men, vi käkade där, sen drog vi vidare o hittade rätt denna gång!!=D Vi gick runt där ett tag, köpte lite smått o gott..

När vi ska åka därifrån så är det ett pucko framför oss som övningskör, som tvärstannar efter att ha börjat åka ut i rondellen...så lilla K kör in i dens bil bakifrån!! Det blev inga skador, men gubben som satt i den andra bilen krävde att byta nummer osv..så jäkla irriterande!! Hoppas verkligen för Karins skull att det inte blir nå!!

Sen drog vi iaf vidare till Täby C. Lilla K var väldigt låg resten av tiden..ganska förståeligt...

Lianda o jag tog bussen hem sen..satt o surrade om allt o ingenting..killar o framtiden mest..Hon känner precis som jag att man redan har hittat den som man skulle kunna spendera livet med, men inte just nu..vi kan ju hoppas att dessa personer finns där nån gång i framtiden...

Nu borde jag ta tag i min halvt uppackade, halvt uppslitna väska..har inte orkat..o det är ju sååå tråkigt!! Men men..

Inga kommentarer: