torsdag 20 mars 2008

Strawberry snake..





I o med att livet på sexfronten är väldigt dött, blir det att jag tänker desto mer på denna roliga sysselsättning...o under mina små fantasier kom jag o tänka på kondomer...

Ärligt talat vad är egentligen grejen med färgade kondomer, eller luktande...ok man har försökt gjort denna otroligt bra uppfinning (men ack så avtändande), mindre tråkig..men nu blir den ju snarare humoristisk..jag menar en liten rosa sak som doftar jordgubb...?????? Nej du tack...inte för min del o inte för henne där nere heller kan jag lunt säga!! Men den värsta av alla dessa påfund..måste ju ändå vara den som lyser i mörkret!!?? Den kan ju vara bra i o för sig om man tappar bort varann där i mörkret....?? Jag tror jag skulle tycka det var lite läskigt med en självlysande orm där i mörkret...eller är det bara jag det???

Kondomer i all ära de är bra o ha..o ska verkligen användas...men fram för alla dessa vanliga o tråkiga gummin istället i så fall...lite avtändande, men iaf inte skrattretande!!



Inga kommentarer: