tisdag 18 mars 2008

Mr.Winger..Fashionist fascist..

Tjo...kunde ju inte hålla mig då busschauffören berättade att det fanns trådlöst internet på bussen=) Har nu åkt i dryga två timmar sen jag vinkade av lilla Marre på stationen..hon drar till Götet över påsk hon...
Har sovit en stund nu på bussen o blev så glad då jag vaknade o såg att det inte var någon snö..men tyvärr varade inte glädjen länge i o med att det nu flyger i luften...men jag håller tummarna för att slippa snö de här dagarna!!!
Kollade in Mr.Wingers blogg nyss...för någon dag sen läste jag ett lite smått irriterat inlägg över denna uppsjö med modebloggare som finns...det tråkiga är ju o jag håller med helt o fullt att alla skriver om samma saker!! Det finns ingen som vågar stå ut!! Men nu har herr Winger gjort sin variant av detta..han kommer att visa hur man inte ska gå klädd nu under en period..hahahha..ni bara måste kolla in hans blogg..http://andrey.blogg.se/....Störtskönt störd kille..=D

Inga kommentarer: