torsdag 20 mars 2008

The weather is so delightful..

Helt plötsligt efter tjugofem långa år så märker jag något annorlunda med mig själv...Jag har börjat gå lite kobent!! Varför?? Ingen aning..Är det snyggt?? Nej, inte särskilt..men jag har lagt märke till det nu på slutet att allt oftare så går jag nu på detta underliga sätt....hmm, tål o funderas på...
Solen skiner idag, men det är tyvärr ingen vårvärme utan ca tio minus o bländande vit snö...ja ja, jag får väl vara glad för solen då åtminstone...!!
Har städat lite nu på morgonen, i eftermiddag kommer nämligen min farbror o hans fru upp från Stockholm..o mina två små kusiner förstås..Adde o Bella...Dom är ju sååå söta!! Dom var här i somras oxo o Adde blev lite smått förtjust i mig då, han skulle hela tiden sitta i mitt knä..naaahw!!=) Han kan verkligen få mitt rätt så icke barnvänliga hjärta att smälta...men får väl se om jag känner likadant efter några dagar med dom..haha..nej då, klart jag gör..


Här är dom, mina små kusiner..Adde till vänster o lilla Bella i fåtöljen...

Inga kommentarer: