söndag 16 mars 2008

Perelli till EuroVision..

Det blev som förutspått..Perelli tog hem segern o får representera Sverige i EuroVision i Belgrad!! Hon kändes ju verkligen självklar från första stund o jag tycker verkligen att rätt låt vann!!=) Jahg kan heller inte släppa hur grymt snygga ben den människan har, asså herregud!!=P
Min älskling hamnade ju inte så bra i placeringar, men han var iaf inte sist!! Han var fortfarande hetast av alla...flammande het..hahahaha
O jag måste ta tillbaka det jag sa om Fridas låt..jag gillade inte alls den då jag hörde hela, hade bara hört en liten del av den då hon var med i "Vakna med The Voice"...fick lite lattjolajban feeling...=/
Tycker ju inte att ballader hör hemma i schlager, även om det nu var en ballad som tog hem segern förra året, men den bästa av dom var iaf Sanna Nielsen..riktigt mysig låt!!

Inga kommentarer: