måndag 17 mars 2008

Teaterapa..

Idag har vi haft kommunikation o teater i skolan...hade lite ångest över det, hatar ju o spela teater...men det blev riktigt kul o väldigt nyttigt!! Vi fick köra lite forumteater, där vi gjorde det värsta situationer som man kan råka ut för som butikschef...min grupp gjorde en situation med en missbrukare i personalen..sen hade vi stöld bland personal, rån och om man inte är accepterad som chef....väldigt intressant o se dessa situationer o sen få hoppa in eller komma med egna åsikter om hur man kan göra en situation bättre..
Men morgondagen känns osäker..tror jag ska ta o åka hem till Hudik en sväng faktiskt..tror jag stannar till på fredag o sen åker hem hit..jobbigt med två hem, fast nej, ganska skönt ändå=P
Nu måste jag nog vila huvet lite..känns som att jag har en dansande elefant därinne...lika skönt som det låter=S

Inga kommentarer: