lördag 15 mars 2008

Såpa...

Mindes en grej idag som hände då jag gick i gymnasiet...
Jag och två av mina tjejkompisar Eva-Lena o Elin var på väg till Järvsö med bussen för att på kvällen skulle det vara fest..Vi sitter iaf där på bussen o tjattrar om allt o ingenting o jag börjar plötsligt prata om en amerikansk såpa som gick några år tidigare.. Jag visste att tjejerna oxo hade sett den, för vi hade diskuterat den förut, så jag sa aldrig namnet eller ens att det va en serie...utan jag började prata om karaktärerna som om de vore mina vänner o tjejerna hakade på!! När vi sitter där o pratar om intrig efter intrig, att en kille legat med hans flickväns mamma mm..så märker vi hur folk runt om oss tystnat o skruvar lite lätt på sig i sina säten!! Vi bara ler o brer på hela historien, folk tror ju att vi pratar om våra liv o våra kompisar...min mamma har barn med hennes nuvarande pojkväns pappa (hallå??!=D) Som tur var så var det inte så långt kvar på bussresan o då vi klivit ur bussen, kan vi inte hålla oss längre o börjar asgarva!!
Stackars tanterna som satt framför oss, dom måste ju verkligen tycka att det var bättre förr!!Hahaha..o de funderade nog vart dagens ungdomar är på väg...
Det kan vara sjuukt kul o göra sånt här..bara för att se reaktioner hos folk!!
Ja herregud..det var tider det=P

Inga kommentarer: